2014-2015 სასწავლო წელი
maswavlebelTa saswavlo jgufis aqtivobebis angariSi
seqtemberi - dekemberi,
2014
skolis dasaxeleba:
|
direqtorissaxeli da gvari:
|
|||||
#
|
TariRi
|
aqtivobis dasaxeleba
|
Ffasilitatori
|
sagani
|
aqtivobis mokle mimoxilva
|
Mmonawilemaswavleblebi
|
1
|
3.09
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარება და კარიერული ზრდა - პროექტი
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
27
ივლისს, როგორც ისტ ტრენერი, მიწვეული ვიყავი “მასწავლებელთა კარიერული
ზრდისა და პროფესიული განვითარების” პროექტის განხილვაზე (კახა ჟღენტი) –ეს იყო სამუშაო შეხვედრა, სადაც განვიხილეთ ყველა საფეხურის მასწავლებლის შეფასების კრიტერიუმები,
ასევე შევიმუშავეთ რეკომენდაციები სხვადასხვ ამიმართულებით.
სამუშაო შეხვედრის შემდეგ მასწავლებელთა სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრისათვის მოვამზადე პრეზენტაცია “მასწავლებელთა კარიერული ზრდა და პროფესიული განვითარება”
პროექტი.
სკოლაში დაბრუნებისთანავე მოვიწვიე როგორც მათემატიკი სსასწავლო ჯგუფი,
ისე კითხვისა. ასევე მოწვეული იყო სკოლის ყველა დაინტერესებული მასწავლებელი.
pრეზენტაციის შემდეგ იყო კითხვა-პასუხის სესია. მასწავლებლები საკითხის დაკონკრეტების მიზნით სვამდნენ სხვადასხვა შეკითხვებს.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
ნინო სოხურიშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
მარინა მარკოზაშვილი;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
კითხვის სასწავლო ჯგუფი;
სკოლის სერტიფიცირებული
მასწავლებლები.
|
2
|
7.09
|
სამომავლო გეგმები
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე მოკლედ შეჯამდა 2013-2014 სასწ. წელი, გამოიკვეთა ძლიერი და
სუსტი მხარეები, ასევე შეფასდა პროექტი გავლენა სწავლებაზე; დაისახა სამომავლო
გეგმები:
1.
მინიმუმ ორ კვირაში ერთელ სასწავლო ჯგუფის
შეხვედრა;
2.
სასწავლო ჯგუფის შეხვედრა შექმნილი სიტუაციიდან
გამომდინარე;
3.
მომზადება დიაგნოსტიკური ტესტირებისათვის;
4.
დიაგნოსტიკური ტესტირების ჩატარება; ძლიერი და
სუსტი მხარეების გამოკვეთა; განხილვა სასწავლო ჯგუფის შეხვედრაზე;
5.
ერთობლივი გაკვეთილების დაგეგმვა;
6.
G-pried-ს
სასკოლო ვიზიტებისათვის მომზადება;
7.
საკოლო ვიზიტისათვის დაგეგმილი გაკვეთილების
განხილვა ჩატარებამდე და ჩატარების შემდეგ; ძლიერი და სუსტი მხარეების
გამოკვეთა;
8.
მშობელთა ჩართულობის გაძლიერება.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ფიცხელაური;
4.
ნინო სოხურიშვილი;
5.
მარინა მარკოზაშვილი
|
3
|
9.09
|
კონსტუქცივისტული
გაკვეთილების განხილვა; შეფასების სქემების განხილვა.
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე ფასილიტატორმა კიდევ ერთხელ გაახსენა მასწავლებლებს რა იყო
კონსტუქცივიზმი. შეხვედრაზე განხილული იყო შემდეგი საკითხები:
1.
კონსტრუქცივისტული გაკვეთილის დაგეგმვის სქემა;
2.
კონსტრუქცივისტული გაკვეთილის გეგმის შეფასების
სქემა;
3.
საკოლო ვიზიტისას გაკვეთილის შეფასების სქემა;
4.
სასწავლო ჯგუფის შეხვედრის შეფასების სქემა;
5.
მასწავლებლის პორტფელიოს სქემა
და
ის რესურსები, რაც გადმოცემული იყო ფასილიტატორთა შეხვედრაზე სოგ.გურჯაანში.
გადაწყდა:
მასწავლებლებს კიდევ ერთხელ გადაეხედათ იმ გაკვეთილის გეგმებისათვის, რომელიც
გადმოგზავნილი იყო ივნისში g-pried-ის
მიერ და განხილულ იყო ივნისში სასწავლო ჯგუფის შეხვედრაზე. ასევე ეყურათ
ტრენინგზე გადაცემული ფილმების დისკი „დისკი 1“. მოემზადებინათ კითხვები შემდეგი
შეხვედრისათვის.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ფიცხელაური;
4.
ნინო სოხურიშვილი;
5.
მარინა მარკოზაშვილი;
6.
ლალი იჩუკაიძე.
|
4
|
11.09
|
დიაგნოსტიკური
ტესტირების ორგანიზება
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
დიაგნოსტიკური
ტესტირების ორგანიზება და ჩატარება
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე კიდევ ერთხელ განვიხილეთ შემდეგი საკითხები:
1.
დიაგნოსტიკური ტესტირების ჩატარების
ინსტრუქციები კლასების მიხედვით;
2.
შედეგების ანალიზის ფორმა
გადაწყდა,
რომ დიაგნოსტიკური ტესტირება ჩატარდეს სწავლის დაწყებიდან ორი კვირის ვადაში
1-დან მე-5 კლასის ჩათვლით.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ფიცხელაური;
4.
ნინო სოხურიშვილი;
5.
მარინა მარკოზაშვილი;
6.
ლალი იჩუკაიძე.
|
5
|
29.09
|
სატრენინგო მასალები
-მათემატიკის I მოდული 5-6 კლასების
მასწავლებელთათვის
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე მე-6 კლასის მათემატიკის მასწავლებელთან ერთად განვიხილეთ
მე-5-6 კლასების მათემატიკის მასწავლებელთა სატრენინგო მასალები, კერძოდ,
-მათემატიკის I მოდული 5-6 კლასების
მასწავლებელთათვის - „გეომეტრიის კონსტრუქცივისტული სწავლება“.
მასწავლებელს
გადავეცი ჩემი პირადი სატრენინგო მასალა.
გამოვკვეთეთ ძირითადი საკითხები.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
ლალი იჩუკაიძე
|
6
|
1.10
|
სიახლეები G-priED-ში
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
პირველ
ოქტომბერს ჩატარდა კითხვისა და მათემატიკის სასწავლო ჯგუფის ერთობლივი შეხვედრა.
შეხვედრაზე მათემატიკისა და კითხვის ფასილიტატორებმა მასწავლებლებს გააცნეს
პროექტის მიმდინარეობის სიახლეები. კერძოდ, კიდევ ერთხელ ისაუბრეს სასწავლო
ჯგუფების ეფექტური მუშაობის აუცილებლობაზე, მშობელთა ჩართულობასა და იმ
სამომავლო სიახლეებზე, რომლებიც იგეგმება პროექტის მიერ.
|
მათემატიკისა და კითხვის
სასწავლო ჯგუფები:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი (მათემატიკის ფასილიტატორი)
2.
ნატა ლეკაშვილი (კითხვის ფასილიტატორი)
3.
ნინო სოხურიშვილი;
4.
მარინე მარკოზაშვილი;
5.
თამარ ახმეტელაშვილი;
6.
ლეილა ფიცხელაური;
7.
ლალი იჩუკაიძე;
8.
თინათინ ჩაფურიშვილი;
9.
ფიქრია მარტიაშვილი.
|
7
|
7.10
|
დიაგნოსტიკური ტესტირება
მათემატიკაში
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვადრაზე განვიხილეთ ჩატარებული დიაგნოსტიკური ტესტირების შედეგები,
გამოვკვეთეთ ძლიერი და სუსტი მხარეები; დავსახეთ სამომავლო გეგმები სუსტი
მხარეების აღმოფხვრისათვის.
ასევე
განვიხილეთ მე-6 კლასში ჩასატარებელი დიაგნოსტიკური ტესტირება, ერთხელ კიდევ
განვიხილეთ ყველა კლასში ტესტირების ჩატარების ინსტრუქციები, განვიხილეთ
შეფასების სქემა და ანალიზის ფორმა.
|
მათემატიკის სასსწავლო
ჯგუფი:
1.
ნინო სოხურიშვილი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლეილა ფიცხელაური; ლალი იჩუკაიძე.
|
8
|
20.10
|
განმავითარებელი
შეფასება მათემატიკაში
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე
განხილულ იქნა 1-ლი დღის მასალა, ასევე გადავხედეთ მომდევნო დღის მასალას.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1)
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2)
ლალი იჩუკაიძე;
|
9
|
22.10
|
დაწყებითი კლასების
მათემატიკის სტანდარტი
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე
განხილულ იქნა დაწყებითი კლასების მათემატიკის სტანდარტი, კერძოდ, განათლების
სამინისტროდან მოსული ესგ, კერძოდ, ყველა საგნის საგნობრივი სტანდარტი.
დირექტორის მიერ გადმოცემულ იყო დაწყებითი კლასის მათემატიკის სტანდარტი.
ცვლილებები ეხებოდა, დაწყებითი კლასის მათემატიკის სტანდარტს, კერძოდ, მე-4
კლასის სტანდარტს. შეხვედრაზე განვიხილეთ წარმოდგენილი პროექტი. გამოვკვეთეთ
მიღწევადი შედეგები, ასევე სტანდარტის ბუნდოვანი ნაწილი. შევთანხმდით და სკოლის
სასწავლო ნაწილის გამგეს გადავეცით შემდეგი ინფორმაცია:
ვიმსჯელეთ
საგნობრივი პროგრამის ოთხ მიმართულებაზე, ასევე მათ ურთიერთკავშირზე
ერთმანეთთან. ერთობლივი განხილვის შემდეგ, აღვნიშნეთ, რომ მეოთხე კლასის ბოლოს
ყველა შედეგი მიღწევადია, ცოტა ბუნდოვანია მიმართულება "რიცხვები და
მოქმედებები"-დან მე-4 შედეგის ინდიკატორი "მოცემული სიზუსტით
ამრგვალებს რიცხვებს (მათ შორის წილადებსა და ათწილადებს)".
თუ ათწილადის მხოლოდ გაცნობა ხდება, ისიც
მოდელზე დაყრდნობით, მაგ ფულის ნიშნების შემოტანით, მაშინ სტანდარტის ეს შედეგი
(მე-4) მიღწევადი იქნება მოცემული ინდიკატორით.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
ლეილა ფიცხელაური;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე
|
10
|
23.10
|
მზადება სასკოლო
ვიზიტისათვის
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე განხილული იქნა კონსტრუქტივისტული გაკვეთილის გეგმის შაბლონი,
გაკვეთილის გეგმის შეფასების სქემა; მასწავლებლის გაკვეთილის შეფასების სქემები
(სკოლის დირექტორისა და ტრენერის). შევთანხმდით: მასწავლებელებს დაეგეგმათ
გაკვეთილები და შემდეგ შექვედრაზე, დაახლოებით ერთი კვირის ვადაში გაგვეხილა
ჩასატარებელი გაკვეთილის გეგმა.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
ლეილა ფიცხელაური;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ნინო სოხურიშვილი;
5.
მარინე მარკოზაშვილი.
|
11
|
24.10
|
განმავითარებელი
შეფასება მათემატიკაში - სატრენინგო მასალა
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
5
ოქტომბერს ჩატარებული ტრენინგის მიმოხილვა (თემა- განმავითარებელი შეფასება
მათემატიკაში; 5-6 კლასების მასწავლებელთათვის;
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
ლალი იჩუკაიძე
|
12
|
30.10
|
მათემატიკის
დიფერენცირებული სწავლება - 1-4 კლასები
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე
განხილულ იქნა ტრენინგის 1-ლი დღის მასალა, ასევე განვიხილეთ საშინაო დავალებაც.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი
6.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
7.
ლეილა ფიცხელაური;
8.
თამარ ახმეტელაშვილი;
9.
ნინო სოხურიშვილი;
10.
მარინე მარკოზაშვილი.
|
13
|
4.11
|
დიაგნოსტიკური
ტესტირების შედეგები მათემატიკაში
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე
განხილულ იყო დიაგნოსტიკური ტესტირების შედეგები. გამოვკვეთეთ 1-6 კლასებში
ჩატარებული ტესტირების შედეგების ძლიერი და სუსტი მხარეები. G-pried-ის მიერ გადმოგზავნილი
ფორმის მიხედვით შევავსეთ „დიაგნოსტიკური ტესტირების ანგარიშის ფორმა. კერძოდ,
კლასების მიხედვით, გამოვკვეთეთ პრობლემები და დავგეგმეთ აქტივობები პრობლემებზე
რეაგირების მიზნით, ასევე განვსაზღვრეთ რა რესურსებით მოახდენდა სკოლა დაგეგმილი
აქტივობების განხორციელებას.
შევსებული
ფორმა მივაწოდეთ სკოლის დირექტორს.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი
1. ხათუნა
მარკოზაშვილი;
2. ლეილა
ფიცხელაური;
3. თამარ
ახმეტელაშვილი;
4. ლალი
იჩუკაიძე?
5. მარინე
მარკოზაშვილი.
|
14
|
6.11
|
კონსტრუქცივისტული
გაკვეთილი მათემატიკაში
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
ჯგუფის
შეხვედრაზე განხილული იყო რესურსების წიგნში არსებული 5-6 კლასების სამოდელო
გაკვეთილები. ასევე ვისაუბრეთ გაკვეთილის გეგმის შეფასების კრიტერიუმებზე.
გაკვეთილები შევაფასეთ კრიტერიუმებზე დაყრდნობით.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
ლალი იჩუკაიძე.
|
15
|
11.11
|
მზადება სასკოლო
ვიზიტისათვის
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე კიდევ ერთხელ გადავხედეთ იმ გაკვეთილის გეგმებსა და
რესურსებს, რომლებიც მოამზადეს თამარ ახმეტელაშვილმა და ლეილა ვარდანაშვილმა.
შეხვედრაზე ასევე აღინიშნა, რომ მასწავლებლის ნინო სოხურიშვილის სკოლიდან
წასვლის გამო, 10 ნოემბერს ცნობილი გახდა, რომ ნაცვლად ლეჩურის სკოლაში
ჩასატარებელი გაკვეთილისა, გაკვეთილს ჩაატარებს სასწავლო ჯგუფის ფასილიტატორი -
ხათუნა მარკოზაშვილი, თემა „მათემატიკა და გეოგრაფია“.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ვარდანაშვილი;
|
16
|
12.11
|
სასკოლო ვიზიტი და
დიაგნოსტიკური ტესტირების შედეგები მათემატიკაში (2-6 კლასები)
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
მონაცემთა
ანალიზი - დიაგნოსტიკური ტესტირების შედეგები მათემატიკაში
შეხვედრაზე
კიდევ ერთელ განხილულ იყო დიაგნოსტიკური ტესტირების შედეგები. მასწავლებლებმა
დაწყებული მე-2 კლასიდან მე-6 კლასის ჩათვლით გამოკვეთეს პრობლემები და
წარმოადგინეს აქტივობები და ის რესურსები, რომლებითაც მოახდენენ პრობლემის
გადაწყვეტას მათემატიკის სწავლებისას. შეხვედრა წარიმართა სასწავლო ჯგუფის
შეხვედრის ინსტრუქციის შესაბამისად.
შეხვედრას
ესწრებოდა G-priED-ის
ტრენერი სერგო დურგლიშვილი
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
4.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
5.
თამარ ახმეტელაშვილი;
6.
ლეილა ვარდანაშვილი;
7.
მარინე მარკოზაშვილი;
8.
ლალი იჩუკაიძე
G-priED-ის
ტრენერი:
სერგო დურგლიშვილი
|
17
|
13.11
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე
განხილულ იყო საკითხი:
კონსტრუქტივიზმი
და სკაფოლდინგი, რა მსგავსება-განსხვავება იყო მათ შორის, რა იყო დიფერენცირება,
განშრევება. გავარჩიეთ ტრენერის მიერ მოცემული დავალება: გავცნობოდით მესამე
დღის სატრენინგო მასალას.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ვარდანაშვილი;
|
|
18
|
25.11
|
საორიენტაციო შეხვედრა
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა შეფასებისათვის
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე
სკოლის დირექტორმა ისაუბრა სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარებაზე, სასწავლო ჯგუფების ეფექტურ მუშაობასა და სკოლის დირექტორის
როგორც ინდივიდუალურ, ისე სასწავლო ჯგუფებთან შეხვედრის საჭიროებასა და
აუცილებლობაზე. დაიგეგმა შემდგომი შეხვედრა, სადაც განვიხილავთ გაკვეთილებზე
ფორმალური დასწრების თარიღებსა და მიზნებს.
·
|
მათემატიკისა და კითხვის
სასწავლო ჯგუფები
მათემატიკის საწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ფიცხელაური;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
მარინე მარკოზაშვილი.
კითხვის სასწავლო ჯგუფი:
1.
ნატა ლეკაშვილი (ფასილიტატორი)
2.
მარინე ჯაბადრიშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ფიქრია მარტიაშვილი;
5.
ნინო ჩაველაშვილი;
6.
თინათინ ჩაფურიშვილი.
|
19
|
26.11
|
დაგეგმვისა და მიზნების
განსაზღვრა სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა შეფასებისათვის.
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე დაიგეგმა დირექტორის მიერ მასწავლებელთა გაკვეთილებზე
დასწრების თარიღები, განისაზღვრა სასწავლო მიზნები.
|
მათემატიკისა და კითხვის
სასწავლო ჯგუფები
მათემატიკის საწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ფიცხელაური;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
მარინე მარკოზაშვილი.
კითხვის სასწავლო ჯგუფი:
1) ნატა ლეკაშვილი (ფასილიტატორი)
2) მარინე ჯაბადრიშვილი;
3) თამარ ახმეტელაშვილი;
4)
ფიქრია მარტიაშვილი;
5)
ნინო
ჩაველაშვილი;
|
20
|
27.11
|
მშობელთა ჩართულობა
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე მოხდა მშობელთა ჩართულობის მნიშვნელობის განხილვა.
მასწავლებლებს წარედგინა მშობელთა ჩართულობის კოორდინატორი თამარ ახმეტელაშვილი
- III კლასის დამრიგებელი (ეს
მასწავლებელმა გაიარა G-priED-ის
ყველა ტრენინგი კითხვისა და მათემატიკის მიმართულებით.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ვარდანაშვილი;
4.
მარინა მარკოზაშვილი;
5.
ლალი იჩუკაიძე
|
21
|
28.11
|
დიფერენცირება
მათემატიკაში
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე გადავხედეთ სატრენინგო მასალას, განვიხილეთ დიფერენცირებული
გაკვეთილის გეგმები. ასევე გადავხედეთ ჩვენს მიერ დაგეგმილ კონსტრუქცივისტულ
გაკვეთილებს - დანერგვის დავალებას.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
ლალი იჩუკაიძე.
|
22
|
12.12
|
მშობელთა ჩართულობა
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის სეხვედრაზე განვიხილეთ დიფერენცირებული გაკვეთილის გეგმები. ასევე
მშობელთა ჩართულობის კოორდინატორმა მოაწყო პრეზენტაცია მშობელთა ჩართულობის
მიზნით დაგეგმილი ღონისძიებების.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ფიცხელაური;
4.
მარინა მარკოზაშვილი
|
23
|
29.12
|
დიაგნოსტიკური
ტესტირების შედეგები მათემატიკაში
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე
განხილულ იყო შუალედური დიაგნოსტიკური ტესტირების შედეგები. გამოვკვეთეთ 1-6
კლასებში ჩატარებული ტესტირების შედეგების ძლიერი და სუსტი მხარეები. G-pried-ის მიერ გადმოგზავნილი
ფორმის მიხედვით შევავსეთ „დიაგნოსტიკური ტესტირების ანგარიშის ფორმა. კერძოდ,
კლასების მიხედვით, გამოვკვეთეთ პრობლემები და დავგეგმეთ აქტივობები პრობლემებზე
რეაგირების მიზნით, ასევე განვსაზღვრეთ რა რესურსებით მოახდენდა სკოლა დაგეგმილი
აქტივობების განხორციელებას.
შევსებული
ფორმა მივაწოდეთ სკოლის დირექტორს.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი
1. ხათუნა
მარკოზაშვილი;
2. ლეილა
ფიცხელაური;
3. თამარ
ახმეტელაშვილი;
4. ლალი
იჩუკაიძე
|
maswavlebelTa saswavlo jgufis
aqtivobebis angariSi
ianvari - ivnisi, 2015
skolisdasaxeleba:
|
direqtorissaxeli da gvari:
|
|||||
#
|
TariRi
|
Aqtivobis dasaxeleba
|
Ffasilitatori
|
sagani
|
Aqtivobis mokle mimoxilva
|
Mmonawile maswavleblebi
|
1
|
08.01.2015
|
2014-2015
სასწ.წლის
I სემესტრის შეჯამება;
მომავალი გეგმები
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო
ჯგუფის შეხვედრაზე მოკლედ შეჯამდა 2014-2015 სასწ. წლის პირველი სემესტრში
განხორციელებული აქტივობები: დირექტორის მიერ გაკვეთილებზე დასწრება/შეფასებები;
განხორვიელებული სასკოლო ვიზიტები, გამოიკვეთა ძლიერი და სუსტი მხარეები, ასევე
შეფასდა პროექტი გავლენა სწავლებაზე; დაისახა სამომავლო გეგმები:
1.
მომზადება დიაგნოსტიკური ტესტირებისათვის;
2.
დიაგნოსტიკური ტესტირების ჩატარება; ძლიერი და
სუსტი მხარეების გამოკვეთა; განხილვა სასწავლო ჯგუფის შეხვედრაზე;
3.
ერთობლივი და სამოდელო გაკვეთილების დაგეგმვა;
4.
G-pried-ს
სასკოლო ვიზიტებისათვის მომზადება;
5. საკოლო
ვიზიტისათვის დაგეგმილი გაკვეთილების განხილვა ჩატარებამდე და ჩატარების შემდეგ;
ძლიერი და სუსტი მხარეების გამოკვეთა;
6. მშობელთა
ჩართულობის გაძლიერება.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
2
|
29.01. 2015
|
საჩვენებელი
გაკვეთილების განრიგის დადგენა (დირექტორის მიერ განსახორციელებელი ფორმალური
დასწრებები)
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
ნატა ლეკაშვილი
|
მათემატიკა
კითხვა
|
შეხვედრაზე
ფასილიტატორების მიერ წარდგენილი იყო დღის წესრიგი:
1.
დირექტორის მიერ განსახორციელებელი ფორმალური
დასწრებების სავარაუდო თარიღების განსაზღვრა;
2.
არაფორმალური დასწრებებისათვის მზადყოფნის
სხვადასხვა სტრატეგიების შემუშავება.
ორივე
სასწავლო ჯგუფის ფასილიტატორმა კიდევ ერთხელ გავაცანით დღის წესრიგი და ამ
შეხვედრის მიზანი. შეხვედრაზე განსაზღვრული იყო ფორმალური დასწრების სავარაუდო
თარიღები, რომელსაც ცვლილებები შეეხებოდა სასკოლო ვიზიტის თარიღების გაცნობის
შემდეგ. შეხვედრაზე შევიმუშავეთ სტრატეგიები, თუ როგორ მომზადებულიყავით როგორც
დირექტორის მიერ ორგანიზაბულ არაფორმალური დასწრებისათვის, ასევე პროექტის
ორგანიზატორების მიერ მოულოდნელი ვიზიტისათვის (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
ლალი იჩუკაიძე;
3.
ლეილა ფიცხელაური.
4.
მარინე მარკოზაშვილი;
5.
თამარ ახმეტელაშვილი;
კითხვის სასწავლო ჯგუფი:
1.
ნატა ლეკაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
მარინა ჯაბადრიშვილი;
4.
ნინო ჩაველაშვილი;
5.
ფიქრია მარტიაშვილი
6.
თინათინ ჩაფურიშვილი.
|
3
|
3.02.2015
|
სასწავლო რესურსები -
საჩუქარი G-priED-ისგან
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო ჯგუფის
შეხვედრაზე განვიხილეთ G-priED-ისგან
შემოსული სასწავლო რესურსები, კერძოდ პოსტერები და მათემატიკური ბარათები.
განვიხილეთ თითოეული პოსტერი რომელი კლასებისათვის გამოდგებოდა. გამოვიტანეთ
დასკვნა, რომ ზოგიერთი პოსტერი გამოიყენებოდა როგორც პირველი, ისე მეორე და
მესამე კლასისათვის. ასევე პოსტერი „წილადები“ გამოდგებოდა როგორც მეოთხე, ისე
მეხუთე და მეექვსე კლასებში. ასევე შვილობილ სკოლას გადავეცით პოსტერების ერთი
ნაწილი. მონაწილე მასწავლებელმა კიდევ ერთხელ გამოხატა დადებითი ემოციები პროექტის მიმართ.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
4
|
5.02. 2015
|
შუალედური დიაგნოსტიკური
ტესტირება 1-ელ, მე-2 და მე-5 კლასებში
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
სასწავლო ჯგუფის
შეხვედრის თემა იყო შუალედური დიაგნოსტიკური ტესტირება 1-ელ, მე-2 და მე-5
კლასებში. მასწავლებლებს გაეცნო ამ ტესტირების ჩატარების მიზანი. შეხვედრაზე
განხილული იყო ამ ტესტირების ანალიზი; ასევე მოხდა შედარება ჩატარებულ დიაგნოსტიკური
ტესტირების შედეგებთან, აღინიშნა მოსწავლეთა პროგრესი; ასევე გამოიკვეთა
პრობლემური მხარეები, დაიგეგმა ამ პრობლემის გადაჭრის გზები.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
5
|
16.02.2015
|
ერთობლივი
(ინტეგრირებული) გაკვეთილის დაგეგმვა
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
ნატა ლეკაშვილი
|
მათემატიკა
კითხვა
|
შეხვედრა გახსნა კითხვის
ფასილიტატორმა. მან maswavleblebsgaacnodRiswesrigi da mizani,
isaubraerToblivaddagegmiligakveTilismniSvnelobasa da aucileblobaze. aseveyuradRebagaamaxvilaimsakiTxzec, rom
esgakveTiliiqnebodaintegrirebuliqarTulsa da maTematikaSi,
asevegamoyenebuliiqnebodainformaciuli da sakomunikacioteqnologiebi. fasilitatormaaseveaRniSna,
rom gakveTilitardebodameoreklasSiaxalimeTodisgamoyenebiT,
esaaSebrunebulisaklasooTaxi. bavSvebiaxal masalas ecnobiansaxlSi,
xolosaSinaodavalebisSesrulebaxdebaklasSi.
axalimasalisgacnobaxdebaeleqtronuliwignisan video-gakveTilisgamoyenebiT,
risisaSualebiTacbavSvebsmiecemaTsaSinaodavaleba. faqtiurad, fazas
"wakiTxvamde" (qarTulSi) da "winaswar" (maTematikaSi),
aseve "kiTxvisdros" da ganmavlobaSi" (SesabamisadqarTulsa da
maTematikaSi), bavSvebigaivlianeleqtronuliwignissaSualebiTsaxlSi. SexvedrazegamoyenebuliiyomaTematikismaswavleblis,
xaTunamarkozaSvilis, anuCemsmiermomzadebulieleqtronuliwigni
"saCuqari" (ninosurmavasmixedviT).
fasilitatormamaswavleblebsaseveauxsna,
TusaidandaibadaintegrirebuligakveTilisCatarebis idea.
SexvedrazeaRniSnulieleqtronuliwignisganxilvisas me yuradRebagavamaxvilesakiTxebze,
sadacaqcentigadataniliiyomaTematikursakiTxebze, kerZod:
sigrZisgazomvaarastandartulierTeulebisgamoyenebiT. aseveavuxseniCemi,
rogorcmaTematikismaswavleblisroli am gakveTilze.
maTematikismimarTulebiTgakveTilzeyuradRebagamaxvildebaSemdegsakiTxebze:
orniSnaricxvisSedgeniloba, anumisiwarmodgenasaTanrigoerTeulebissaxiT,
fulisniSnebisgamoyeneba da sigrZisgazomvaarastandartulierTeulebisgamoyenebiT.
qarTulismaswavlebelma,
natalekaSvilmaqarTulismaswavleblebTanerTadimuSavesSemdegsakiTxebze: *mizani,
*Sedegebi, *damokidebulebebi, *esg-iTmisaRweviSedegebi da indikatorebi,
*resursebi, *aqtivobebi. dagegmvisSemdegkideverTxelganixilesaqtivobebi, aseve
is resursebi, romlebicgamoyenebuliqnebodagakveTilze.
Semdegganixilesmosalodneliproblemebi, romlebicSeiZlebodaSeqmniliyogakveTilismimdinareobisas,
aseveimsjeles am problemebisgadaWrisgzebze.
SexvedrisdasasrulsfasilitatormaSeajamasakiTxi. gadawyda, rom
gakveTiliCatarebuliyomartisTveSi,
SemdegkiCatarebuliyoerTobliviSexvedrakiTxvisa da maTematikissaswavlojgufebisa,
sadacganixilebodaCatarebulierToblivigakveTili. SexvedrasainteresodwarimarTa,
yevlamaswavlebeliaqtiuradiyoCarTuli.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლეილა ფიცხელაური.
კითხვის სასწავლო ჯგუფი:
1.
ნატა ლეკაშვილი -ფასილიტატორი;
2.
მარინა ჯაბადრიშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ფიქრია მარტიაშვილი.
სასწავლო
ნაწილის გამგე - არჩილ ხუტუაშვილი
|
6
|
18.02.2015
|
სასკოლო ვიზიტისათვის
მზადება
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე
ფასილიტატორმა მონაწილე მასწავლებლებს გააცნო შეხვედრის მიზანი. შეხვედრაზე
განხილული იყო კონსტრუქტივისტული/ დიფერენცირებული გაკვეთილის შეფასების სქემა.
მასწავლებლებმა წარმოადგინეს გაკვეთილის თემები, სტანდარტის მიხედვით
განსაზღვრეს მიზნები, ასევე ისაუბრეს რა რესურსებს გამოიყენებდნენ, როგორ
დაგეგმავდნენ აქტივობებს. ასევე განსაზღვრეს მოსალოდნელი პრობლემები და ამ
პრობლემების მოგვარების გზები.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
7
|
26.02.2015
|
სასკოლო ვიზიტისას
ჩატარებული გაკვეთილების ანალიზი
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე განხილული
იყო ჩატარებული გაკვეთილები. მასწავლებლებმა მოახდინეს ჩატარებული გაკვეთილების
ანალიზი, თვითშეფასებები, ისაუბრეს თუ რას შეცვლიდნენ, ხელახლა რომ ჩაეტარებინათ
გაკვეთილი.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
8
|
5.03.2015
|
2011-2016
წლების
ესგ-ს რევიზირებული პროექტის განხილვა
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
ნატა ლეკაშვილი
|
მათემატიკა
კითხვა
|
შეხვედრაზე განხილულ
იქნა 2 მარტს შემოსული წერილი რევიზირებული პროექტის შესახებ. მონაწილე
მასწავლებლებს წინასწარ გადაცემული ჰქონდათ ამ პროექტის II, III და IV კარი. მასწავლებლებს წინასწარ შემუშავებული
ჰქონდათ საკუთარი შეხედულებები და რეკომენდაციები. შეხვედრაზე განვიხილეთ ასევე
წარმოდგენილი სარეკომენდაციო აქტივობები მათემატიკაში და სკოლის დირექციას
მივაწოდეთ დასკვნა: I-VI კლასის პროგრამას
მათემატიკაში დამატებული აქვს მიმართულება - მსჯელობა, დასაბუთება, პრობლემის
გადაჭრა, რითაც მოსწავლეს უვითარდება პრობლემის გამოკვეთის , მისი გადაჭრის
გზებისა და მიღებული გადაწყვეტილების დასაბუთების უნარი. მათემატიკის სტანდარტი
დაძლევადია და ითვალისწინებს მოსწავლეთა განვითარების დონეს.. 2011-2016 წლების
ესგ-ს რევიზიის ფარგლებში განხორციელებული ცვლილებები I-VI კლასების საგნობრივ სასწავლო გეგმაში
უზრუნველყოფს მოსწავლეთა უფრო მაღალ შედეგებს
მათი გონებრივი, ფიზიკური და ესთეტიკური განვითარების კუთხით.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
ლალი იჩუკაიძე;
3.
ლეილა ფიცხელაური.
4.
მარინე მარკოზაშვილი;
5.
თამარ ახმეტელაშვილი;
კითხვის სასწავლო ჯგუფი:
1.
ნატა ლეკაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
მარინა ჯაბადრიშვილი;
4.
ნინო ჩაველაშვილი;
5.
ფიქრია მარტიაშვილი
6.
თინათინ ჩაფურიშვილი.
|
9
|
10. 03.2015
|
მზადება შუალედური
დიაგნოსტიკური ტესტირებისათვის
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე განხილული
იყო დიაგნოსტიკური ტესტები. აღმოჩენილი იყო შეცდომები ტესტების სავარაუდო
პასუხებში, რის შესახებაც მოგვიანებით ვაცნობეთ პროექტს. შევთანხმდით
დიაგნოსტიკური ტესტირების ჩატარების თარიღზე.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
10
|
25.03.
2015
|
დიაგნოსტიკური
ტესტირების ანალიზი
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე განხილული
იყო დიაგნოსტიკური ტესტირების შედეგები I-VI
კლასებში. თითოეული კლასის მასწავლებელმა წარმოადგინა თავის კლასში ჩატარებული
ტესტირების შედეგები. გამოიკვეთა პრობლემური საკითხები. მასწავლებლებმა იმსჯელეს
და დაგეგმეს ამ პრობლემების მოგვარების
გზები. შეიმუშავეს რეკომენდაციები და
აქტივობები თითოეული პრობლემის აღმოსაფხვრელად. შეხვედრისას შეივსო შუალედური
დიაგნოსტიკური ტესტირების ანალიზის ფორმა, რომელიც გადაეცა სკოლის
დირექტორს.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
11
|
30.03.2015
|
მზადება სასკოლო
ვიზიტისათვის
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრის მიზანი იყო
დაგეგმილი სასკოლო ვიზიტისათვის მზადება, განხილვა იმ გაკვეთილის გეგმებისა და
მომზადებული რესურსებისა. მასწავლებლებმა შეიმუშავეს რეკომენდაციები განხილულ
გაკვეთილებთან დაკავშირებით. შეხვედრაზე ლეილა ფიცხელაურს დაევალა, 3 აპრილს
დაგეგმილი ვიზიტისათვის მოემზადებინა მის სადამრიგებლო კლასში განხორციელებული
ღონისძიებების ანგარიში მათემატიკის კუთხით.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
12
|
03.04.2015
|
მშობელთა ჩართულობა
მათემატიკის სწავლებაში
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრა გაიხსნა დღის
წესრიოგის წარდგენით. შეხვედირს ძირითადი თემა იყო მეოთხე კლასის დამრიგებლის
პრეზენტაციის მოსმენა, თუ რა აქტივობები განახორციელა მან მშობლეთა ჩართილობის
კუთხით მათემატიკის სწავლების კუთხით.
ფასილიტატორმა წარადგინა შეხვედრის მიზანი, თუმცა მანამდე ასევე
მიმოიხილა წინა შეხვედრის დროს განხილული საკითხი. პრეზენტატორმა მასწავლებელმა
ისაუბრა იმ განხორციელებული აქტივობების შესახებ, რაც განახორციელა თავის
სადამრიგებლო კლასში. მან წარმოადგინა ამის დამდასტურებელი ფოტო და ვიდეო
მასალა. ისაუბრა მშობელთა კომენტარებზეც, თუ რამდენად მნიშვნელოვანი იყო
პროექტის ფარგლებში დარიგებული მშობელთა კალენდარი. მეოთხე კლასის მასწავლებლის
პრეზენტაციის შემდეგ ფასილიტატორმა დასვა შეკითხვები, როგორც თავად მომხსენებლის
მიმართ ასევე სხვა წევრების მიმართ. ასევე ნახეს ვიდეო, რომელიც გადაიღო თავად
მეოთხე კლასის მასწავლებელმა მშობელთა ჩართულობის კუთხით. ფასილიტატორი ხელს
უწყობდა რათა ყველა წევრს ქონოდა აზრის გამოთქმის საშუალება, გამოეთქვა საკუთარი
განხორციელებეული ღონისძიებები მშობელთა ჩართულობის კუთხით. ასვე დასახელდა მომავალი შეხვედრის თემა
შეხვედრაზე გამოყენებული იყო პროექტორი, პრეზენტაცია, ფლიპჩარტები.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
ტრენერი-კონსულტანტი
- დიმიტრი პოპოვი
|
13
|
08.04.2015
|
კვლევისაათვის მზადება
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე განხილული
იყო საზოგადოება GORBI-ის
მიერ შემოსული წერილი დაწყებით კლასებში წიგნიერებისა და მათემატიკის კვლევის
შესახებ. შეხვედრაზე განვიხილეთ, თუ რა შედეგი გამოიღო მასწავლებელთა მიერ
დაგეგმილმა აქტივობებმა დიაგნოსტიკური ტესტირების საფუძვლეზე პრობლემური
საკითხების აღმოფხვრის მიზნით. მასწავლებლებმა ისაუბრეს კიდევ ერთხელ
დიაგნოსტიკური ტესტირების მნიშვნელობაზე. შეხვედრაზე გადაწყდა, მოგვემზადებინა
კლასები კვლევისათვის, გამოგვეყენებინა ჩვენს ხელთ არსებული ყველა რესურსი, რათა
თითოეულ მოსწავლესთან მისი შესაძლებლობის ფარგლებში გავსულიყავით შედეგზე.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
14
|
13.05.2015
|
ერთობლივად დაგეგმილი
ინტეგრირებული სამოდელო გაკვეთილის ანალიზი
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
ნატა ლეკაშვილი
|
მათემატიკა
კითხვა
|
შეხვედრის მიზანი იყო
ჩატარებული ინტეგრირებული სამოდელო გაკვეთილის ანალიზი. გაკვეთილი დაგეგმილი იყო
კითხვისა და მათემატიკის ფასილიტატორების მიერ მეორე კლასში. გაკვეთილი დაიგეგმა
ნინო სურმავას „საჩუქრის“ გამოყენებით. შეხვედრა გახსნა ქართულის ფასილიტატორმა.
მან მონაწილე მასწავლებლებს გააცნო დღის
წესრიგი და შეხვედრის მიზანი. ფასილიტაორებმა ვისაუბრეთ ზოგადად ინტეგრირებული
გაკვეთილებების მიზნობრიობასა და ეფექტიანობაზე, ასევე შებრუნებული საკლასო ოთახის მოდელის
გამოყენების უპირატესობაზე, მიზნობრიობასა და ეფექტზე. გამოკვეთეს მოცემული
გაკვეთილის ძლიერი და სუსტი მხარეები. დამსწრე მასწავლებლებმა აღნიშნეს, რომ
გაკვეთილი მოიცავდა ორ 45-წუთიან პერიოდს, ამ გაკვეთილის ერთადერთი სუსტი მხარე
იყო გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეთა დაღლილობა, რომელიც მასწავლებლებამა
(მათემატიკის და ქართულის) სახალისო აქტივობების შენაცვლებით მოაგვარეს.
შეხვედრაზე გამოყენებული იყო პროექტორი, ბუკის საშუალებით მასწავლებელმა აჩვენა
გაკვეთილზე გამოყენებული რესურსი ასევე ფოტო მასალა, სადაც ნაჩვენები იყო
მოსწავლეთა ჩართულობა. მასწავლებლებმა ორივე მასწავლებელმა წარმოადგინა
მოსწავლეთა ნამუშევრები. შეხვედრა წარიმართა საინტერესოდ, იყო მასწავლებელთათვის
სასარგებლო. მათ გამოთქვეს სურვილი თავიანთ კლასებშიც ჩაეტარებინათ
ინტეგრირებული გაკვეთილები. მასწავლებლებმა დასვეს შეკითხვები და გამოთქვეს მოსაზრებები.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
კითხვის სასწავლო ჯგუფი:
7.
ნატა ლეკაშვილი - ფასილიტატორი;
8.
თამარ ახმეტელაშვილი;
9.
მარინა ჯაბადრიშვილი;
10.
ნინო ჩაველაშვილი;
11.
ფიქრია მარტიაშვილი
12.
თინათინ ჩაფურიშვილი.
G-priED-ის
ტრენერი-კონსულტანტი - ნინო ბალარჯიშვილი
|
15
|
15.05.2015
|
ინტეგრირებული სამოდელო
ჩატარებული ვიდეო გაკვეთილის განხილვა
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე
მასწავლებლებს გაეცნო დღის წესრიგი, ასევე ამ შეხვედრის მიზანი. მონაწილე
მასწავლებლებმა ნახეს ქართულისა (ნატა ლეკაშვილი) და მათემატიკის (ხათუნა
მარკოზაშვილი) მასწავლებელბის მიერ ჩატარებული სამოდელო გაკვეთილი ნინო სურმავას
„საჩუქრის“ გამოყენებით. ასევე გაეცნენ იმ ელექტრონულ რესურსებს, რომლებიც გამოყენებული იყო
გაკვეთულზე, ასევე მასწავლებლების მიერ გამოყენებულ აქტივობათა ბარათებს და
მოსწავლეების მიერ შესრულებულ დავალებებს. მასწავლებლებმა ისაუბრეს ჩატარებული
გაკვეთილის ძლიერ და სუსტ მხარეებზე,
გამოთქვეს სურვილი მსგავსი გაკვეთილის ჩატარებაზე.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
თამარ ახმეტელაშვილი;
3.
ლალი იჩუკაიძე;
4.
ლეილა ფიცხელაური.
|
16.06.2015
|
სასწავლო წლის შეჯამება
|
ხათუნა მარკოზაშვილი
|
მათემატიკა
|
შეხვედრაზე მონაწილე მასწავლებლები
კიდევ ერთხელ გაეცნენ დღის წესრიგს:
1.
2014-2015 სასწავლო წელს ჩატარებული გაკვეთილები;
2.
განხორციელებული სასკოლო ვიზიტების ძლიერი და
სუსტი მხარეები;
3.
სკოლის დირექტორის ფორმალური და არაფორმალური
ვიზიტისას განხორციელებული აქტივობების ძლიერი და სუსტი მხარეები;
4.
დიაგნოსტიკური ტესტირებები;
5.
განმავითარებელი შეფასების გამოყენება
დიაგნოსტიკური ტესტირებისას;
6.
კვლევის შედეგები;
7.
ფასილიტატორის მიერ ჩატარებული გაკვეთილები მეორე
და მეხუთე კლასებში ვიდეო გაკვეთილისათვის
8.
პროექტის მნიშვნელობა.
9.
სამომავლო გეგმები
თითოეულმა მასწავლებელმა
ისაუბრეს აღნიშნულ საკითხებთან დაკავშირებით და გამოთქვეს მზადყოფნა ახალ
სასწავლო წელს ჩაატარონ დიაგნოსტიკური ტესტირებებები, ასევე ჩატარონ კონსტრუქტივისტული/ დიფერენცირებული
გაკვეთილები არა მხოლოდ მათემატიკაში, არამედ ინტეგრირებული სხვა ერთ რომელიმე
საგანთან.
|
მათემატიკის სასწავლო
ჯგუფი:
1.
ხათუნა მარკოზაშვილი - ფასილიტატორი;
2.
მარინე მარკოზაშვილი;
3.
თამარ ახმეტელაშვილი;
4.
ლალი იჩუკაიძე;
5.
ლეილა ფიცხელაური.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий