პროექტი "მაღაზია"
ავტორი:
პროექტია მიზნები:
არითმეტიკული ოპერაციების (შეკრება-გამოკლება) და რიცხვების რაოდენობათა შედარების (მეტია, ნაკლებია, ტოლია და ა.შ) პრაქტიკაში გამოყენების უნარი
რიცხვის წარმოდგენა სხვადასხვა რიცხვების ჯამის სახით და ამ პროცედურის დაკავშირბა ვირტუალურ და რეალურ ვითარებასთან
მონაცემთა მოცემის მარტივი ხერხით წარმოდგენა და მარტივი ცხრილის შევსება
აქტივობების მოკლე აღწერა:
1-ლი და მე-2 კლასის მოსწავლეები იხსენებენ შეკრება გამოკლების ოპერაციებს, შესაბამისად, 20-ისა და 100-ს ფარგლებში; ამასთანავე მეორეკლასის მოსწავლეები ასრულებენ სავარჯიშოებს word-ში, რისთვისაც ამავე დროს იყენებენ "კლასის მართვის პროგრამას", ასევე ახდენენ მათემატიკური პროგრამა"NLVM"-ს გამოყენებას;ორივე კლასის მოსწავლეები Gcomprics-ში იყენებენ საჭირო ფულის ნიშნებს მაღაზიაში ნივთების შესაძენად, პირველკლასელები ჯგუფური მუშაობისას ჭრიან ქაღალდის ფულებს, რასაც იყენებენ სიმულაციურ თამაშში 'მაღაზია", აქ მეორეკლასელები გვევლინებიან მაყურებლებად.
ავტორი:
თამარ ახმეტელაშვილი
თანაავტორი:
ხათუნა მარკოზაშვილი
21 საუკუნის უნარები:
- კოლაბორაცია
- კომუნიკაცია
- კრიტიკული აზროვნება
- ისტ-ს გამოყენება
- პრობლემების გადაწყვეტა და დამოუკიდებელი მუშაობა
აქტივობების მოკლე აღწერა:
1-ლი და მე-2 კლასის მოსწავლეები იხსენებენ შეკრება გამოკლების ოპერაციებს, შესაბამისად, 20-ისა და 100-ს ფარგლებში; ამასთანავე მეორეკლასის მოსწავლეები ასრულებენ სავარჯიშოებს word-ში, რისთვისაც ამავე დროს იყენებენ "კლასის მართვის პროგრამას", ასევე ახდენენ მათემატიკური პროგრამა"NLVM"-ს გამოყენებას;ორივე კლასის მოსწავლეები Gcomprics-ში იყენებენ საჭირო ფულის ნიშნებს მაღაზიაში ნივთების შესაძენად, პირველკლასელები ჯგუფური მუშაობისას ჭრიან ქაღალდის ფულებს, რასაც იყენებენ სიმულაციურ თამაშში 'მაღაზია", აქ მეორეკლასელები გვევლინებიან მაყურებლებად.
ორივე კლასის მოსწავლეებმა გამოთქვეს მოსაზრება თამაში გადაეტანათ რეალურ სიტუაციაში, ისისნი წავიდნენ მასწავლებელთან და მშობლებთან ერთად ახლომდებარე მაღაზიაში, მოახდინეს საჭირო ნივთების შეძენა დამოუკიდებლად.
გამოქვეყნებული პროექტი იხ აქ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий